צפו: חיטוי הכנסת מנגיף הקורונה; השבעת הכנסת תעשה ב-40 סבבים

איתי גדסי 1 Comment on צפו: חיטוי הכנסת מנגיף הקורונה; השבעת הכנסת תעשה ב-40 סבבים

לאור הנחיות משרד הבריאות, השבעת הכנסת תיעשה במתכונת מצומצמת שתיעשה ב-40 סבבים, רק נשיא המדינה ויו"ר הכנסת ינכחו באולם לאורך כל תהליך השבעת הכנסת

צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת השבעת הכנסת מחר (שני) תחת הנחיות משרד הבריאות שלא לקיים אירועים עם יותר מ10 איש. במשכן הכנסת מתכוננים בצורה ייחודית להשבעת הכנסת שלא נראתה מאז קום המדינה.

בהתייעצות של גורמי הרפואה בישראל יחד עם בכירי משרד הבריאות הוחלט, כי הצהרת האמונים של חברי הכנסת תעשה ב-40 סבבים של שלושה חברי כנסת במקטע. בכל נקודת זמן יהיו לא יותר מ- 10 אנשים במליאה ובתוכם יו"ר הכנסת, נשיא המדינה ומזכירת הכנסת אשר ילוו את האירוע מתחילתו ועד סופו.

הצהרת האמונים הראשונות תהינה של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בנימין גנץ- אשר יהיו היחידים שיהיו נוכחים בנאומיהם של נשיא המדינה ויו"ר הכנסת בפתח הישיבה. מיד לאחריהם כלל חברי הכנסת יכנסו למליאה לפי רשימת הא׳ -ב׳.

בנוסף, נדחה הצילום המסורתי של ראשי המפלגות בטרקלין שאגאל. הצילום המסורתי יערך במועד אחר.

כמו כן, בוטלו כל עמדות התקשורת בתוך המשכן. כל מהלך האירוע יועבר בשידור חי. עמדות התקשורת הוצאו למתחם פתוח ברחבת וייל, חולקו למתחמים המופרדים זה מזה והוגבלו ל- 4 אנשי תקשורת למתחם.

לו"ז השבעת הכנסת: 15:45-15:20: קבלת הפנים לנשיא המדינה ברחבת הכנסת ("רחבת וייל"). הנשיא, ראובן (רובי) ריבלין, ייכנס לרחבה ויו"ר הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, יקבל פניו. לאחר מכן, יונף נס הנשיא לצלילי "התקווה" ולבסוף יניח נשיא המדינה זר לרגלי הגלעד לזכר חללי מערכות ישראל, המוצב ברחבת המשכן.

16:00-15:45: נשיא המדינה יחתום ב"ספר הנשיאים": ספר מיוחד, כרוך בהידור, בו מברכים נשיאי ישראל את חברי הכנסת לרגל השבעתם.

16:00 – ועד לסיום: ישיבת הפתיחה של הכנסת ה-23 והצהרת אמונים של חברי הכנסת במליאת הכנסת: נשיא המדינה יפתח את הישיבה ויעביר את ניהולה לידי יו"ר הכנסת אשר ישא דברים בעצמו. חברי הכנסת יצהירו אמונים בסבבים, כאשר בכל סבב יכנסו למליאה שלושה חברי כנסת. כאמור, בתחילה, הנשיא ויו"ר הכנסת יישאו דברים בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו ויור כחול לבן בנימין גנץ, אשר יושבעו מיד לאחר מכן. יתר חברי הכנסת יכנסו למליאה ויצהירו אמונים לפי סדר הא"ב.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    טוב מאוד חבל שאפשרות לבחירות רביעיות לא על השולחן